אושר: יום זיכרון לאומי לציון הטבח בשמחת תורה

אתר קול חי No Comments on אושר: יום זיכרון לאומי לציון הטבח בשמחת תורה

הממשלה אישרה פה אחד, כי בכל שנה בכ"ד בתשרי, יצויין יום זיכרון לאומי לציון האסון שפקד את מדינת ישראל ב-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל (שם זמני). וכן כי בשנה הראשונה באופן חד פעמי יערך טקס גם בתאריך הלועזי

צילום: Moshe Shai/FLASH90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיאום עם שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, הממונה על אירועי 76 שנה למדינת ישראל, מירי רגב, משרד הביטחון ומערך הטקסים והאירועים הממלכתיים שבמשרד רה"מ קבעו את אירועי הזיכרון הממלכתיים השנתיים לציון מלחמת חרבות ברזל (שם זמני).

יום הזיכרון יצוין מידי שנה בכ"ד בתשרי בשני טקסים ממלכתיים: בשעה 11:00 טקס לזכרם של החללים שנפלו במלחמה, ובשעה 13:00 טקס לזכרם של האזרחים נרצחי פעולות האיבה.

השנה בשל העובדה שכ"ד בתשרי חל ביום שבת, הטקסים יתקיימו בכ"ה בתשרי ביום ראשון, וכך יתקיים בכל שנה בה התאריך כ"ד בתשרי יחול בשבת.

כמו כן, מעבר ליום הזיכרון הלאומי שיערך באופן קבוע מדי שנה בתאריך העברי, בשנה הראשונה נציין באופן חד פעמי, טקס ממלכתי ב-7 באוקטובר 2024, התאריך הלועזי של מתקפת הטרור האכזרית, שנחקק בתודעת הציבור בארץ ובעולם. בכל שנה לאחריו יצוין יום כ"ד בתשרי כיום זיכרון לאומי במדינת ישראל לציון אסון ה-7 באוקטובר 2023.



0 תגובות